sestdiena, 2011. gada 15. janvāris

Zvēri manā gultā, Džekija Darela

Mani nogurdinājusi daudzo cilvēku nebeidzamie apgalvo­jumi, cik ļoti viņi apskaužot manu “brīnumaino dzīvi” un kā man esot palaimējies tikt pie tik slavena vīra. “Ko gan vēl sie­viete no dzīves var gaidīt,” tie eksaltēti skandē. Maigi izsako­ties, mana dzīve nepavisam nav brīnumaina, un ar vīru ir diemžēl kaut kā jāsadzīvo – vai nu viņš ir slavens vai nav.

Kaut arī mūsu tikšanās un vēlāk slepenā bēgšana notika tieši slavenāko sieviešu žurnālu labāko tradīciju stilā, tajās ne­bija nekā romantiska. Patiesību sakot, reiz es pilnīgi satriecu kādu cilvēku, paziņodama, ka apprecēju Darelu vienīgi tāpēc, lai atgūtu piecpadsmit mārciņas, kuras viņš man bija parādā.

Zvēri manā gultā, Džekija Darela
Pilna elektroniskā versija lejupielādējama bez maksas internetā (FB2 formātā) :

http://uploadingit.com/d/QQJP94FEY2ZZHHYX

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru