svētdiena, 2011. gada 20. februāris

Viesizrāde Ventspilī, Gunārs Cīrulis

Daudzi rakstnieki mēdz uzsvērt, ka grāmatā attēlotie notikumi novēroti dzīvē, ka varoņu prototipi (gan ar citiem vārdiem un uzvārdiem) dzīvo un strādā mūsu vidū. Šoreiz autors uz­skata par savu pienākumu apliecināt, ka dar­bības vietu izvēlējies nejauši, sižetu izgudrojis, tāpēc iespējamā adrešu un vārdu sakritība jāuzskata par sagadīšanos, tā nekādā ziņā nav attiecināma ne uz Ventspili, ne uz ventspil­niekiem.

Viesizrāde Ventspilī, Gunārs Cīrulis
Pilna elektroniskā versija lejupielādējama bez maksas internetā:

http://uploadingit.com/d/ESMR0IS1TWDI7YBT (FB2 formāts)

1 komentārs:

  1. Uzmanību ikvienam, ko es vēlos jūs visiem ieteikt uzticamam un sirsnīgam aizdevējam, es saņēmu savu aizdevumu no Rico, pēc tik daudziem mēģinājumiem saņemt aizdevumu Rico ieradās manā glābšanā, viņš man piedāvāja aizdevumu, un patiesi aizdevums tika apstiprināts un pārskaitīts uz manu kontu 48 stundu laikā. Tāpēc es vēlos izmantot šo informācijas nesēju, lai konsultētu ikvienu, kurš vēlas saņemt aizdevumu, lai sazinātos ar Rico kungu no ExxonMobil Funding Inc. Viņi ir labākā kreditēšanas firma, par kādu jūs varat iedomāties, un viņi ir patiesi uzticami. Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar viņiem šodien, izmantojot e-pastu: exxonmobil191@outlook.com, un paldies man vēlāk.

    AtbildētDzēst